dinsdag 7 mei 2019

Redder of Hulpverlener?

Foto eigen bezit

Redder of hulpverlener?




Wie ben ik als fysiotherapeut: 

Ben ik redder of hulpverlener of fixer?
Ben ik driller, coach of kwikfit?

Wie durft hier eerlijk antwoord op te geven?

Door wie zal u, als u op zoek bent naar hulp, geholpen willen worden, de redder, driller of hulpverlener?










Stof tot nadenken dus..






Ben je in meer stukjes van mij geïnteresseerd klik hier op de link: 
https://fysiosportcoach.blogspot.com/?m=1


2 opmerkingen:

Nan Brünig zei

Beste KArin,
als ik het alleen niet (meer) red en toch voorwaarts wil, zoek ik naar een coach, die mij door praktische oefeningen en mentale steun een weg laat zien, die ik op ten duur steeds meer alleen kan en wil gaan. Als ik het niet wil, kan mijn coach nog zo goed zijn, het resultaat zal altijd te wensen over laten.

FysioSportCoach zei

Beste Nan, dank voor je reactie. Klopt helemaal. En ja als je niet meer wil kom je waarschijnlijk ook niet meer om hulp vragen.. Een goede coach zal dat merken, bespreken en afsluiten